فیلم کوتاه «رد پا» به کارگردانی مصطفی اعلمی در بخش مسابقه بیست و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم زنگبار حضور می‌یابد.

راه‌یابی «رد پا» به جشنواره زنگبار (ZIFF) آفریقا

به گزارش قدس آنلاین، فیلم کوتاه «رد پا» به کارگردانی مصطفی اعلمی از تولیدات باشگاه فیلم رویش، محصول مرکز فیلم جوان سوره به بخش مسابقه بیست و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم زنگبار (Zanzibar International Film Festival) کشور تانزانیا راه یافت. 

این جشنواره از ۱ تا ۴ آگوست ۲۰۲۴ برابر با ۱۱ تا ۱۴ مردادماه در شهر تاریخی استون تاون در زنگبار، کشور تانزانیا برگزار می‌شود.

جشنواره بین‌المللی فیلم زنگبار (ZIFF) یکی از بزرگ‌ترین جشنواره‌های چندرشته‌ای هنر و فرهنگ در شرق قاره آفریقا است که هر ساله بیش از ۱۵۰ فیلم ساخته شده در این قاره به همراه عناوینی از خاورمیانه، اروپا، آمریکای لاتین، ایالات متحده آمریکا و آسیا را به نمایش می‌گذارد. 

این جشنواره در سال ۱۹۹۷ برای توسعه و ترویج فیلم و همچنان الهام بخشیدن و متحد کردن مخاطبان جهانی از طریق جادوی سینما و سایر صنایع فرهنگی به عنوان کاتالیزور برای رشد اجتماعی و اقتصادی به صورت غیردولتی در این قاره تاسیس شد. 

از جمله اهداف جشنواره زنگبار (ZIFF) می‌توان به فراهم کردن بستری برای نمایش آثار فیلمسازان آفریقایی و بین‌المللی، تشویق و حمایت از توسعه صنعت فیلم درآفریقا، تقویت تبادل فرهنگی و گفت‌وگو از طریق هنر اشاره کرد.

پخش بین‌الملل فیلم کوتاه «رد پا» برعهده مرکز بین‌الملل سوره است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.